Our History (krups usa)

TÖRTÉNELMÜNK

A legszebb történetünk főszereplője Ön.

A KRUPS története már 1846 óta tele van innovációkkal, merész döntésekkel és legendás termékekkel, melyeket úgy terveztünk, hogy eleget tegyenek ügyfeleink szükségleteinek. Pont Önöknek köszönhetően írhatja tovább a KRUPS részletgazdag történetét, és lepheti meg Önöket nap mint nap valami újjal.

2016

Latte Smart

Azoknak az ügyfeleknek, akik mindent okostelefonnal intéznek, a KRUPS a kávékészítést is felvette a listájára. A KRUPS Latte Smart olyan eszpresszógép, mely okostelefonja alkalmazásából könnyedén távvezérelve indítja el a tökéletes csésze kávé készítését. Minden felhasználónak elkészíti a kedvenc italát a ház bármelyik helyiségéből, lehetővé teszi a beállítások és testre szabott italok mentését, tájékoztat az újdonságokról a kávé világából... és természetesen kiváló kávét főz.

2013

THE SUB

A KRUPS és a Heineken sikeres partnerségéből született a THE SUB – egy elegáns, stílusos sörcsapoló, mely választ ad az ügyfelek egyre nagyobb igényére a minőségi csapolt sör felszolgálására az otthon kényelmében. A THE SUB kiváló minőségű, tökéletesen hűtött csapolt sört kínál, ideális a kellemes társaságban töltött pillanatokhoz.

2012

The full automatic espresso machine

Amikor a vásárlók kávéházi minőségű kávé készítésére kezdtek vágyni az otthonukban, a KRUPS meghallotta kérésüket és piacra dobta a teljesen automata KRUPS EA9010 eszpresszógépet, mellyel egy érintésre készíthet tökéletes eszpresszót, cappuccinót vagy lattét. A kávékedvelők nagy örömére minden egyes csésze valódi ízélményt rejt. Az EA9010 modell a mai napig az egyetlen készülék a piacon, mely öntisztító gőzfúvókával rendelkezik. Praktikusságának, elegáns formatervének és kiváló kávéinak köszönhetően világszerte 5-pontos értékeléseket gyűjt be elégedett felhasználóitól.

2006

The Nescafé Dolce Gusto

A fogyasztók nem elégszenek meg a szimpla fekete kávéval. A Nespresso márkával folytatott sikeres partnerséget követően a KRUPS ismét egyesítette erejét a a Nestlével, és közösen a piacra dobták a korszakalkotó Nescafé Dolce Gusto készülékeket, melyek gyönyörű, habos cappuccinókat és bársonyos lattékat varázsolnak a csészéinkbe. A piacradobást követő években több millió ilyen kávéfőző talált gazdára világszerte.

2004

Beer Tender

Az emberek életéhez nem elég csupán a kávé. Ezért a KRUPS 2004-ben a Heinekennel közös erővel a piacra dobta a BeerTender készüléket, melynek köszönhetően a fogyasztók otthon is élvezhetik a tökéletes csapolt sört. A készülék lehűti és ideális hőmérsékleten tartja a sört, a csapolt sör igazán autentikus ízének megőrzéséért. Egészségére!

1991

A Nespresso kávégép

Az 1990-es években a világ hirtelen elkezdett bolondulni a kávéért. A KRUPS így Németország határain túlra is terjeszkedni kezdett, és nem titok, hogy a legnagyobb sikereket kávéfőzőivel aratta. Ezért 1991-ben a KRUPS közös vállalkozásba kezd a Nestlével, aminek eredménye... Természetesen a Nespresso kávégép. Ez a termék már negyed évszázada nemcsak elviselhetőbbé, de valódi élménnyé teszi a kávéimádók reggeleit.

1956

Kávé iránti szenvedély

Az 1950-es évek vége izgalmas időszak minden gourmet számára – és a KRUPS számára is. Kínálatában egyre több a háztartási gép, melyek időt takarítanak meg, ugyanakkor a tökéletes ízekre fókuszálnak - beleértve a KRUPS első kávédarálóját, a 3Mix elektromos mixert és 1961-ben a legendássá vált ONKO elektromos kávéfőzőt. A KRUPS megtalálta a valódi küldetését és egyben elfojthatatlan szenvedélyét a kávé iránt.

1900

A KRUPS Németországban

A kiváló pontosságú mérlegeiről elhíresült KRUPS a piac ezen szegmensében vezetővé vált Németországban. A KRUPS mérlegek ezután még több mint 100 évig töretlen népszerűségnek örvendtek.

1846

Részletek iránti szenvedély

A KRUPS története a részletek iránti szenvedéllyel kezdődött. Robert Krups eredetileg kiváló pontosságú mérlegeket gyártott. Termékei olyan megbízhatók voltak, hogy hamar a háztartások kedvenceivé váltak. A cégalapító egyszer kijelentette: „A legnagyobb vágyam a legmagasabb mértékű műszaki tökéletesség elérése a termékeimnél.“ Ezen kívánsága több millió elégedett ügyféllel vált valóra.