Ha egy olyan elektromos készülékben jelentkezik hiba, amelyre már nem
vonatkozik a garancia, nem ritka, hogy megterhelővé válik a javítási
folyamat. A folyamat egyszerűbbé tétele érdekében a Krups lehetőséget
kínál arra, hogy az elektromos készüléket árajánlat
kérése, vagy további időhúzás nélkül
megjavítsák: a javítócsomagoknak köszönhetően. Használja ki az átalánydíj, az egyszerű folyamat,
valamint a 6 hónapos kiterjesztett garancia előnyeit! Egyszerű és gyors folyamat 6 hónapos garancia kiterjesztés, az egész
termékre Többletköltség nélkül Rögzített és egyedi általány minden
termékkategóriához Környezetbarát: kidobás helyett javítás A javítási csomag Megrendelem 3 órán belül emailben Megjavítják Visszakapom a megjavított készülékemet, Használom a 6 hónapos Használja ki az egyszerű, gyors és gazdaságos javítási folyamatot.
A javítás fajtájától, illetve a szükséges
alkatrészektől eltekintünk, amennyiben (kivéve a fogyóeszközöket
és az akkumulátorokat) a terméket 15 éven belül
vásárolták Annak érdekében, hogy a tartózkodási helyéhez legközelebbi
szerződött szakszervizt meg tudjuk keresni, kérjük, kattintson a "Keressen egy
szervizt" oldalra. Később visszatérhet erre az oldalra, kiválasztani a
megfelelő szervizt. Kenyérpirító Dolce Gusto Esszpresszó gép Kávédaráló Filteres kávéfőző Automata esszpresszó Vízforraló Kézi turmixgép Kézi Mixer Kések Kenyérpirító 10990HUF Dolce Gusto 17960HUF Esszpresszó gép 23990HUF Kávédaráló 17690HUF Kávéfőző 13990HUF Automata esszpresszó kávéfőző 54990HUF Vízforraló 14990HUF Kézi turmixgép 10990HUF Kézi Mixer 9990HUF Kések 15990HUF Vagy vegye fel velünk a kapcsolatot Ügyfélszolgálat
Krups Minden átalánydíjas szolgáltatást specifikus lépések
alkotnak, a javítandó készülék fajtájától
függően. SIS Ajánlatok értékesítése a Kiegészítők Shop
Javító csomag oldalán olyan felhasználók számára,
akik meg szeretnének javíttatni a már nem garanciális
terméküket egy felhatalmazott szakszervizzel. Ezek a csomagok fix áron
kerülnek értékesítésre, függetlenül a
készülék meghibásodásának természetétől vagy
nagyságától, a meghatározott termékre beleértve minden
alkatrész és javytás költségét. Ahhoz, hogy jogosult legyen az ezen az oldalon eladott javítási csomagokra, a
javítandó terméknek teljesítenie kell a következőeket: A javítási csomagok sorrendje és kifizetése az ezen
Általános Szerződési Feltételek 1. és 3. cikkében
leírt feltételek mellett történik. A megrendelésre
vonatkozóan a felhasználó az utalványt a megadott email
címére kapja meg. Bármilyen szállítási költség, a termékre illetve a
termék használatához, vagy javításához nem
szükséges alkatrészekre, vagy kopóalkatrészekre vonatkozóan
nincs az általány díjba beszámítva. Az általány
díj nem tartalmazza a hiányzó alkatrészek, vagy a
kopóalkatrészek pótlását. A csomag megvásárlásakor kiválasztott termék típusa,
és a jobb oldalon látható, meg kell egyeznie a megadott
javítóműhelyen bemutatott termékkel. Ellenkező esetben a
felhasználónak kapcsolatba kell lépnie a Krups Consumer
szolgáltatással, hogy visszatérítést kapjon, és meg kell
vásárolnia egy új csomagot, amely megfelel a terméknek. A javítandó terméket és a jogot a megfelelő
javítóműhelyből kell letétbe helyezni a helyes
érvényességi határidő előtt. A megbízó szakszervizt a szolgáltatás
megvásárlásakor kell kiválasztani, az adatai pedig a
javítási utalványon is megjelennek. Amennyiben az adott szerviz nem
elérhető, a felhasználónak kapcsolatba kell lépnie az
ügyfélszolgálattal annak érdekében, hogy az oldal
módosításra kerüljön. Az ügyfélszolgálta
elérhetősége: 06 1 801 8434 (nem pótdíjas
hívás ára, hétfőtől péntekig, 8:00 és 17:00 óra
között). Amennyiben az összes fentebb felsorolt feltétel teljesül, de a szerződött
szakszeriz szerint a termék nem javítható, akkor a felhasználó
részére a megvásárolt javítási csomag teljes
árát visszatérítjük. Ebben az esetben a felhasználó a
termékét a partnertől visszakapja. A javítást követően a termékre a gyártó kiterjesztett
garanciája vontakozik, 6 hónapos időtartamra. Ez az időszak a szerviztől kapott
nyugtán található időponttól számítódik. Annak
érdekében, hogy ez a garancia teljesüljön, a
felhasználónak meg kell mutatnia a szerződött partnertől kapott hivatalos
dokumentációt, amikor visszaviszi a termékét.Javítási csomagok
Mi a javítási
csomag?
Mik az előnyök?





Hogyan rendelhet meg egy csomagot?
és szakszerviz választása
online
megkapom az utalványt és számlát
a hibás készülékemet
többletköltségek nélkül
garancia kiterjesztést
A javítási csomag 2 lépése
Keresse meg a szakszervizt
Válassza ki a készülékének megfelelő átalány
díjas csomagot
kávéfőző
További részletekre van szüksége?
feltételek
Gyakran Ismételt
Kérdések
06
1 801 8434
(Nem pótdíjas hívás ára)
Hétfőtől péntekig 8 óra és 17 óra között
A készüléket tiszta, üres, és összeszerelt
állapotban kell a szervizbe eljuttatni.
Javítási csomagok eladása
Használati
close